FRÂNEZI LA TIMP, CÂȘTIGI INSTANT

Cumpără oricare 4 anvelope de iarnă marca MICHELIN sau CrossClimate și poți câștiga 1 Voucher de cumpărături eMag:

Voucher în valoare de 150 Ron la achiziția a 4 anvelope de 14"-17"
Voucher în valoare de 300 Ron la achiziția a 4 anvelope de 18"-23"

 
 

În perioada 15 Octombrie - 30 Noiembrie 2020, cumpără oricare 4 anvelope de iarnă marca MICHELIN și poți câștiga vouchere de cumpărături eMag.

MICHELIN România și EUROMASTER România vor acorda următoarele premii, până la epuizarea stocului de vouchere de cumpărături:

- la 1 voucher de cumpărături eMAG în valoare de 150 lei, numai la achizitia a 4 anvelope de vara noi marca Michelin sau anvelope noi Michelin CrossClimate, cu raza intre 14 si 17 inch inclusiv, pe o singura factura 
SAU 
- la 1 voucher de cumparaturi eMAG in valoare de 300 lei, numai la achizitia a 4 anvelope de iarnă noi, marca Michelin sau anvelope noi Michelin CrossClimate, cu raza intre 18 si 23 inch inclusiv, pe o singura factura. 

 

Produse participante:

Noile anvelope de iarnă fabricate de Michelin, pentru vehicule, autoutilitare și 4X4 - gama MICHELIN ALPIN 6, ALPIN 5, ALPIN 4, ALPIN A3, PILOT ALPIN 5, PILOT ALPIN 5 SUV, ALPIN A4, PILOT ALPIN PA4, LATITUDE ALPIN, LATITUDE ALPIN LA2, PILOT SPORT A / S PLUS, PREMIER LTX, PRIMACY MXM4, AGILIS ALPIN, AGILIS 51 SNOW-ICE, AGILIS CROSSCLIMATE, CROSSCLIMATE, CROSSCLIMATE + și CROSSCLIMATE SUV .

 

Art. 1 – Organizatorul 

Organizatorul campaniei promoționale pentru consumatori „FRÂNEZI LA TIMP, CÂȘTIGI INSTANT” (denumită în continuare "Concurs" sau "Campania") este Michelin Romania SA (denumită în continuare “Organizatorul” sau „Michelin”), cu sediul în Șos. București Nord nr.10, Global City, Business Park, Clădirea O1, etaj 3, Voluntari, Ilfov, prin intermediul Agenției OneTouch Interactive S.R.L., cu sediul în Buzău, Str. ZAMBILELOR nr. 17. 

1.1. Campania se va desfășura conform prevederilor prezentului regulament („Regulamentul”) care este obligatoriu pentru toți participanții. 
1.2. Prin participarea la această campanie, se prezumă cunoașterea regulamentului și acordul Participantului. Participanții se obligă să respecte și să se conformeze tuturor termenilor, conditților și prevederilor prezentului Regulament. 


Art. 2 - Durata și locul de desfășurare a campaniei promoționale 
2.1. Campania este organizată și desfășurată pe întreg teritoriul României. 
2.2. Campania va începe pe data de 15 Octombrie 2020 și se va desfășura până pe data de 30 Noiembrie 2020.  


Art. 3 – Produse Participante 
3.1 Prin produse Participante se va înțelege doar următoarele produse comercializate de către Organizator pe piaăa din România, prin intermediul distribuitorilor de anvelope: 


- Noile anvelope de iarnă fabricate de Michelin, pentru vehicule, autoutilitare și 4X4 - gama MICHELIN ALPIN 6, ALPIN 5, ALPIN 4, ALPIN A3, PILOT ALPIN 5, PILOT ALPIN 5 SUV, ALPIN A4, PILOT ALPIN PA4, LATITUDE ALPIN, LATITUDE ALPIN LA2, PILOT SPORT A / S PLUS, PREMIER LTX, PRIMACY MXM4, AGILIS ALPIN, AGILIS 51 SNOW-ICE, AGILIS CROSSCLIMATE, CROSSCLIMATE, CROSSCLIMATE + și CROSSCLIMATE SUV 

După data încheierii campaniei promoționale, produsele participante descrise mai sus își pierd această calitate, Organizatorii nemaiavând nicio responsabilitate și nemaiasumându-și nicio obligație în legătură cu nicio circumstanță care ar putea eventual conduce publicul la concluzia actualiății ori continuării campaniei promoționale. 

3.2 Produsele participante la campanie sunt disponibile în limita stocului existent. 

 

Art. 4 - Regulamentul oficial al campaniei 

4.1 Regulamentul oficial al campaniei este disponibil oricărui solicitant, în mod gratuit, pe întreaga durată a Campaniei, în oricare dintre următoarele modalități: 
• în format electronic, prin accesarea site-ului Michelin www.michelin.ro 

• în urma unei solicitări scrise trimise la adresa Organizatorului Șos. București Nord Nr.10, Global City, Business Park, Clădirea O1, etaj 3, Voluntari, Ilfov. 
 
Potrivit liberei decizii a Organizatorului, Campania poate fi mediatizată în scopul informării publicului, inclusiv prin intermediul unor materiale publicitare și/sau cu rol informativ. Informațiile pe care astfel de materiale le pot conține vor fi interpretate în conformitate cu prevederile prezentului Regulament. 
4.2 Organizatorul își rezerva dreptul de a modifica și/sau completa Regulamentul. Orice modificări/completări aduse prevederilor acestui Regulament vor fi cuprinse în acte adiționale și vor fi comunicate către public prin publicarea pe site-ul de campanie www.michelin.ro, urmând ca modificările aduse prin acestea să intre în viguare în 24 de ore de la publicarea lor. 


Art. 5 - Dreptul de participare 
5.1 Se pot înscrie în vederea participării la Campanie numai persoanele fizice care, la data înscrierii, au împlinit vârsta de 18 ani sau persoanele juridice și/sau persoanele fizice autorizate și/sau întreprinderi individuale și/sau întreprinderi familiale reglementate de prevederile Ordonanței de Urgență a Guvernului nr. 44/2008, care achiziționează 4 anvelope noi de iarnă sau 4 anvelope noi CrossClimate menționate la art. 3, Produse Participante, pe o singură factură. 

 

Art.6 – Premiile campaniei 

În cadrul Campaniei, Organizatorul va acorda, conform mecanismului descris la Art. 7 de mai jos, următoarele premii, până la epuizarea stocului de vouchere de cumpărături: 

 

 

 

 

 

 

Un participant (prin participant se va înțelege persoană fizică – dacă achiziția este făcută pe persoană fizică, persoană juridică – în cazul în care achiziția este făcută pe o persoană juridică, indiferent de persoana fizica care a făcut înscrierea) poate avea dreptul: 


- la 1 voucher de cumpărături eMAG în valoare de 150 lei, numai la achiziția a 4 anvelope de iarnă noi marca Michelin sau anvelope noi Michelin CrossClimate, cu raza între 14 și 17 inch inclusiv, pe o singură factură 
SAU 
- la 1 voucher de cumpărături eMAG în valoare de 300 lei, numai la achiziția a 4 anvelope de iarnă noi marca Michelin sau anvelope noi Michelin CrossClimate, cu raza între 18 și 23 inch inclusiv, pe o singură factură. 


Voucherul de cumpărături poate fi folosit în termenii indicați în cadrul magazinului online www.emag.ro ca metodă de plată. 
Voucherele eMAG nu pot fi schimbate pentru bani (nu se poate oferi contravaloarea în numerar). În cazul în care prețul produsului sau al serviciului este mai mare decât valoarea nominală de pe voucher, clientul este obligat să plătească diferența în numerar sau cu cardul bancar. Valoarea voucherului nu poate fi modificată. 


Caracteristicile voucherului eMAG sunt: 
- Poate fi utilizat numai pe site-ul magazinului online www.emag.ro  
Voucherele eMAG sunt valabile 12 luni de la data achiziționării produselor. Valabilitatea nu se poate modifica. 
Voucherele eMAG pot fi utilizate o singură dată pe o singură achiziție. Valoarea achiziției trebuie să fie egală sau mai mare decât valoarea cardului cadou, în caz contrar diferența se pierde. 


Voucherele nu se aplică pentru următoarele categorii/produse:  
• Produse de întreținere auto • Automobile • Activități și cursuri de dezvoltare personală • Servicii medicale 
• Tichete de carburant • Suveniruri • Bărci sportive • Cumințenia Pământului • Bijuterii din pietre prețioase • Evenimente • Pachete de călătorie • Prefabricate • Cadouri personalizate • Servicii de înfrumusețare

 

Art. 7 – Mecanismul desfășurării campaniei 


7.1. Condiții privind înscrierea valabilă în vederea participării: 
Pentru înscrierea valabilă în vederea participării la Campanie este necesară îndeplinirea cumulativă a următoarelor condiții: 
(1) Participantul trebuie să aibă drept de participare, potrivit prevederilor Art. 5 de mai sus; 
(2) Înscrierea în Campanie se va face exclusiv în perioada menționată la Art. 7.2 de mai jos, de către participant; 
(3) Participantul trebuie să se înregistreze pe Michelin RO Facebook Messenger chatbot și să completeze următoarele informații obligatorii: 

 

(4) Data limită până la care participanții se pot înscrie conform procedurii menționate la art. 7.1. (3) este de 10 Decembrie 2020, data înscrierii pe site. 

(5) Organizatorul nu este responsabil pentru înscrierile efectuate după datele limită stabilite la Art. (4). 

(6) Organizatorul nu este răspunzător de corectitudinea informațiilor obligatorii, completate pe site, necesare pentru expedierea premiului. În cazul în care datele introduse în formular nu sunt corecte, organizatorul nu va efectua o a doua expediere (un al doilea email) către același participant. Dacă se constată că datele necesare expedierii premiilor, în speță adresele de email, nu sunt corecte, Organizatorul va redistribui premiul următorului participant luănd în calcul ordinea înscrierii. 
 (7) Voucherele de cumpărături se vor acorda în limita stocului disponibil, conform art. 6. Premiile se vor acorda în funcție de stocul disponibil la momentul primirii, de către Organizator, a înscrierii. Astfel, Organizatorul nu este răspunzător pentru cazurile în care stocul disponibil este epuizat la momentul primirii înscrierii, situație care va fi comunicată prin informarea de invalidare a înscrierii. 
(8) Promoția este valabilă doar la distribuitorii Michelin participanți în această campanie, conform Anexei 1. 


7.2 Mecanismul campaniei promoționale 

(1) Pentru a se înscrie în Campanie, Participanții trebuie să achiziționeze minim 4 anvelope noi de iarnă Michelin sau anvelope noi Michelin CrossClimate, în intervalul 15 Octombrie – 30 Noiembrie 2020, pe o singură factură, de la unul din distribuitorii participanți în campanie aflați în lista de dealeri din Anexa 2, și să se înscrie cu factura de achiziție pentru primirea voucherului de cumpărături accesând Michelin RO Facebook Messenger chatbot până pe data de 10 Decembrie 2020, inclusiv. 

În cazul în care participantul achiziționează un număr de anvelope egal cu un multiplu de 4, participantul va putea beneficia de un singur premiu. Pentru premiu se vor lua în calcul anvelopele participante cu raza cea mai mare. 
De asemenea, în cazul în care participantul achiziționează 4 anvelope participante, dar cu raza diferite, 14-17 inch, respectiv 18-23 inch, pentru a putea beneficia de voucherul eMAG în valoare de 300 lei, pe factură trebuie să aibă minim 2 anvelope participante cu raza între 18-23 inch.  


(2) Participanții trebuie să se înscrie furnizând informațiile solicitate, enumerate la 7.1(3) 
(3) După transmiterea informațiilor obligatorii pe site, participantul va primi prin intermediul Facebook Messenger, pe contul cu care s-a înregistrat în campanie, o informare conform căreia datele transmise sunt verificare și prelucrate. De asemenea, va fi informat printr-un mesaj dacă participarea este  validă/invalidă, în termen de 7 zile lucrătoare de la data înscrierii. 
(4) Un participant, așa cum este el definit în art.6, poate câștiga maxim un voucher de cumpărături eMAG în valoare de 150 lei pentru achizițiile de anvelope MICHELIN între 14 și 17 inch SAU un voucher de cumpărături eMAG în valoare de 300 lei pentru achizițiile de anvelope MICHELIN între 18 și 23 inch.  
 (5) O factură poate fi înregistrată o singură dată în cadrul campaniei de către participant, indiferent de numărul de anvelope achiziționate pe factură.  
 (6) În mesajul de validare, participantul va primi și voucherul electronic de cumpărături eMAG pe care îl poate folosi pe site-ul www.emag.ro 

(7) În mesajul de invalidare, participantului i se va menționa motivul invalidării înscrierii. Dacă se mai află în termenul de acceptare a înscrierilor în campanie, participantul poate să modifice/corecteze informația/informațiile/atașamentul greșite la momentul înregistrării printr-o nouă înregistrare în condițiile prevăzute de Art. 7.1, până la datele limită prevăzute la Art. 7.1.(4). Posibile motive de invalidare pot fi următoarele, dar fără a se limita la: înscrieri multiple din partea aceleiași companii sau aceleiași persoane fizice, lipsă factură, factură ilizibilă sau deteriorată, factura nu este din perioada Campaniei, factură trimisă de mai multe ori sau de aceeași persoană sau de persoane diferite, documentul atașat nu este factură, s-au achiziționat mai puțin de 4 anvelope noi de iarnă Michelin, o înregistrare a fost făcută deja pentru aceeași persoană fizică sau juridică, marca anvelopelor achiziționate nu este Michelin, anvelope achiziționate nu sunt anvelope de iarnă Michelin sau Michelin CrossClimate, factura nu specifică modelul anvelopelor achiziționate, din factură nu reiese numărul de anvelope achiziționate, factura este proformă, informațiile sunt incomplete, incorecte sau informațiile din înregistrare nu coincid cu cele de pe factură, înscrierea unui client care nu are dreptul de a se înscrie în Campanie, stocul de vouchere de cumpărături destinat campaniei a fost epuizat, dealerul din factura de achiziție anvelope nu se află pe lista de distribuitori Michelin participanți în această Campanie. 
(8) Nu vor fi luate în considerare și nici nu vor fi publicate fișierele care nu respectă condițiile impuse de lege; de asemenea, vor fi șterse de pe site-ul campaniei materialele care ulterior publicării lor, se descoperă că au încalcat prevederile legale și anume materiale ilegale, periculoase, malițioase, calomniatoare, obscene, pornografice sau vulgare, defăimătoare, rasiste sau xenophobe, materiale ce constituie o încălcare a dreptului de autor și nici materiale care ar putea fi considerate ca instigare la acte penale sau ilegale. 
(9) Organizatorul nu este responsabil pentru faptul că terțe părți pot utiliza informații pe care participanții la campanie le postează sau le fac disponibile in spațiile dedicate campaniei. 
(10) De asemenea, participanții își asumă întreaga răspundere civilă și penală pentru informațiile pe care le transmit sau le publică în spațiile dedicate campaniei pe Michelin RO Facebook Messenger chatbot. 
(11) Participanții sunt în întregime responsabili de conținutul textelor, pozelor și informațiilor postate sau introduse pe site sau transmise altor membri. 
(12) Participanții sunt de acord și se obligă să nu folosească serviciile site-ului pentru a instiga la încălcarea legislației în vigoare. În același timp, participanții sunt de acord și se obligă să nu ofere informații cu scopul de a sprijini activități ilegale. 
(13) Organizatorul își rezervă dreptul de a exclude din campanie materialele transmise de participanți și care nu respectă condițiile menționate anterior, precum și de a îi descalifica pe acei participanți.

 
7.3. Validarea câștigătorilor  

Participanții care vor respecta condițiile impuse la Art 7.1 și Art. 7.2 de mai sus pot fi desemnați câștigători în urma procesului de validare. 

Câștigătorii vor fi validați până se va epuiza stocul de vouchere de cumpărături eMAG menționat la art. 6 de mai sus. Astfel, pentru ca un Participant să poată fi validat drept câștigător al campaniei promoționale, este necesară îndeplinirea tuturor următoarelor condiții: 
(1) Participantul are dreptul de a se înscrie în campania promoțională potrivit prevederilor Art. 5 de mai sus; 
(2) Pentru a putea fi validat ca și câștigător, Participantul trebuie să fie de acord cu prelucrarea datelor sale cu caracter personal de către Organizator, în vederea acordării premiului. 
(3) Un Participant se poate înregistra în campania promoțională o singură dată pe toata durata desfășurării campaniei, cu un singur set de anvelope cumărat. 
(4) Un Participant poate câștiga doar un voucher de cumpărături în valoare de 150 lei (dacă achiziționează anvelope noi de iarnă Michelin sau anvelope noi Michelin CrossClimate sub 18“) sau un voucher de cumpărături ăn valoare de 300 lei (dacă achiziționează anvelope noi de iarnă Michelin sau anvelope noi Michelin CrossClimate peste 18”).

 

7.4. Intrarea în posesia premiilor 

Câștigătorul va fi informat prin Facebook Messenger dacă este validat sau nu. În cazul în care nu este validat i se va trimite și motivul invalidarii. Voucherul de cumpărături va fi trimis prin intermediul aceluiași mesaj de validare, pe contul de Facebook pe care consumatorul l-a folosit la înscriere. 

 
Mesajul de validare ce va conține voucherul/invalidarea va fi trimis participantului în termen de 7 zile lucrătoare de la data înscrierii. 

Orice eroare și/sau omisiune cu privire la datele personale prevăzute la Art. 7.1., furnizate Organizatorului, nu atrage răspunderea acestuia, acuratețea datelor de contact furnizate de Participanți fiind în responsabilitatea exclusivă a acestora. Organizatorul nu este responsabil nici în cazul în care un Participant desemnat câștigător nu poate fi contactat din cauza adresei de email incorecte / incomplete. 

 

Art 9 – Limitarea răspunderii 


9.1. Organizatorul este îndreptățit să ia toate măsurile necesare în caz de tentative de fraudă a sistemului, abuz sau orice alte tentative care ar putea afecta imaginea acestei Campanii. Michelin, în calitate de organizator, își rezervă dreptul de a face verificări aleatorii ale participanților prin solicitatea unei copii CI din partea acestora. Termenul de confirmare din partea participanților este de 5 zile lucrătoare de la data primirii solicitării pe email, iar imposibilitatea verificării datelor înregistrate atrage invalidarea participantului. Datele regăsite în copia CI sunt utilizate numai în vederea verificării și validării înregistrării, iar ulterior acestui pas, datele vor fi distruse. Copia CI trimisă poate avea blurate datele menționate la CNP, serie și număr, acestea nefiind necesare pentru realizarea validării. 
9.2. Organizatorul campaniei ““FRÂNEZI LA TIMP, CÂȘTIGI INSTANT” nu va avea nicio răspundere și nu va putea fi implicat în niciun litigiu în ceea ce privește eventualele cheltuieli suplimentare suportate de către Participant în legătură cu aceasta, excepție făcând cele prevăzute de O.G. 99/2000 privind comercializarea produselor și serviciilor de piață. 
9.3. În eventualitatea unei dispute asupra validității unei înregistrări în cadrul acestei campanii, decizia comisiei formată din angajații Organizatorului este definitivă. 


9.4. Organizatorii nu își asumă responsabilitatea pentru: 

1. Înscrierea online pe un alt canal decât Michelin RO Facebook Messenger Chatbot ce ar duce la neprimirea informațiilor de către Organizator; 
2. Înregistrările online făcute în afara perioadei campaniei menționate mai sus; 
3. Înscrierile online care nu conțin toate câmpurile obligatorii menționate la art 7.1.; 
4. Nicio eroare în datele furnizate de către participanți; acuratețea datelor de contact nu atrage răspunderea organizatorului, fiind în responsabilitatea exclusivă a participanților. Ca atare, acesta nu are niciun fel de obligație în cazul furnizării de către participanți a unor date eronate care au dus la imposibilitatea trimiterii în condiții normale a premiului, a comunicării statusului privin înscrierea în campanie, la imposibilitatea identificării unui câștigător, imposibilitatea înscrierii în Campanie din cauza ilizibilității datelor personale .
5. Organizatorul nu va fi responsabil pentru imposibilitatea unui câștigător de a intra în posesia premiului; 
6. Organizatorul nu va fi responsabil de imposibilitatea trimiterii premiului, în cazul în care adresa de email este greșită. 
7. Reclamațiile referitoare la premiul câștigat, ulterioare momentului trimiterii acestora nu vor fi luate în considere de către Organizator; 
8. Comunicările electronice trimise către participant în legătură cu participarea la Campanie, care vor intra în spam/junk, participantului revenindu-i obligația de a verifica toate folderele email-ului. 
9. Defecțiuni tehnice ale providerul de internet; 
10. Blocarea adresei de email a participantului sau alte defecțiuni ale altor mecanisme decât ale chatbot-ului, implicate în procesul de acordare a premiilor. 
11. Erori cauzate de folosirea incorectă a computerului personal de către participant (întreruperea sursei electrice a computerului, erori date de sistemul de operare instalat pe computer, erori date de virusarea sistemului de operare al computerului, erori date de folosirea cu rea voință a tehnologiei de către participant în scopul de a manipula rezultatele); 
12. Erori cauzate de folosirea altor tehnologii decât cele recomandate de Organizator. Tehnologiile recomandate sunt: Browser internet (Google Chrome, Mozilla versiunea minimaă 23, Opera 20), Sistem de operare minim Windows 2000; java script activat. 
13. Situațiile în care anumite persoane înscrise în Campanie sunt în incapacitate de a participa parțial sau integral la Campanie, dacă această incapacitate se datorează unor circumstanțe aflate în afara controlului pe care Organizatorul îl poate în mod rezonabil exercita. 
Aceste circumstanțe se pot datora: informațiilor eronate, incomplete, transmise cu întreruperi, transmise cu înârziere sau deformate în orice alt mod, în urma acțiunilor utilizatorilor paginii web, a funcționării echipamentelor de calcul ale acestora, aplicațiilor acestora sau altor echipamente tehnice ale acestora folosite în derularea Campaniei. Aceste circumstanțe se pot datora, de asemenea, dificultăților tehnice care pot afecta funcționarea conexiunilor Internet și/sau a echipamentelor de calcul și/sau a aplicațiilor furnizorului de Internet și/sau funcționarea defectuoasă a email-ului, fie în cazul Organizatorului, fie în cazul participantului, cauzată de probleme tehnice și/sau de trafic intens pe Internet, în general, sau pe pagina web, în special, sau de ambele tipuri de probleme. 


Aceste circumstanțe se mai pot datora: unor deteriorări sau defecte cu efect potențial asupra echipamentelor de calcul, aplicațiilor și/sau datelor stocate ale participanților sau ale unor terți, în urma participării la Campanie. Aceste circumstanțe pot, de asemenea, să se datoreze unor schimbări de legislație care să influențeze derularea și implementarea Campaniei (precum deciziile adoptate de autoritățile civile, regimul de război, catastrofele naturale și alte evenimente similare), câștigurile obținute în urma Campaniei, valoarea acestora, funcția acestora, condițiile de acordare a acestora și/sau distribuirea acestora. 


Participanții acceptă cu titlu definitiv toate deciziile adoptate de Organizator în privința câștigătorilor, precum și a calendarului ulterior al Campaniei sau a altor schimbări legate de implementarea acestuia. Organizatorul are dreptul de a descalifica orice participant care nu respectă regulile Campaniei sau în privința căruia există dovezi de comportament incorect sau de sabotaj de orice tip la adresa Campaniei. 


Art. 10 - Prelucrarea datelor personale 

10.1 Prin înscrierea în Campania ““FRÂNEZI LA TIMP, CÂȘTIGI INSTANT”, Participanții sunt de acord și se obligă să respecte prevederile imperative ale prezentului Regulament. 
10.2 Informații cu privire la prelucrarea datelor cu caracter personal se vor regșsi în Anexa 1 a prezentului Regulament. 
 


Art. 11 - Încetarea / Întreruperea Campaniei. Forța majoră 

Campania poate înceta înainte de împlinirea perioadei prevăzute în cazul producerii unui eveniment ce constituie forță majoră, inclusiv în cazul imposibilității Organizatorului, din motive independente de voința sa, de a asigura desfășurarea în bune conditții a Campaniei. 
Forța majoră înseamnă orice eveniment care nu poate fi prevăzut, controlat sau remediat de către Organizator, inclusiv imposibilitatea Organizatorului din motive independente de voința sa și a cărui apariție îl pune pe acesta din urmă în imposibilitatea de a-și îndeplini obligațiile asumate prin Regulament. 
 


Art. 12 – Litigii 

Eventualele litigii apărute între Organizator și Participanți cu privire la orice aspect legat de desfășurarea Campaniei se vor soluționa pe cale amiabilă, iar în cazul în care aceasta nu va fi posibilă, litigiile vor fi soluționate în instanțele judecătorești române competente din municipiul București. 
Eventualele reclamații legate de derularea Campaniei se pot trimite pe adresa Organizatorului pe adresa: Șos. București Nord Nr.10, Global City, Business Park, Clădirea O1, etaj 3, Voluntari, Ilfov sau pe adresa de email: promo.michelin@ota.ro, până la data de 10 Decembrie 2020. După expirarea acestui termen, Organizatorul nu va mai lua în considerare nicio reclamație. 
 
Art. 13 - Alte Clauze 

Deciziile Organizatorului privind Campania sunt finale și aplicabile tuturor Participanților. 
Premiile neacordate vor rămâne în posesia Organizatorului care poate dispune liber de acestea în maniera pe care o va considera necesară sau potrivită intereselor sale. 
Organizatorul este îndreptățit să ia toate măsurile necesare în caz de tentativă de fraudă a sistemului, abuz sau orice alte tentative care ar putea afecta imaginea sau costurile pe care le implică organizarea și desfășurarea Campaniei. 

 

ANEXA nr. 1 la Regulamentul Oficial al Campaniei 

“FRÂNEZI LA TIMP, CÂȘTIGI INSTANT” 

(“Campania”) 

- Informații cu privire la prelucrarea datelor cu caracter personal - 


 
Date privind operatorul de date cu caracter personal și subîmputernicitul OneTouch Interactive S.R.L. în vederea desfășurării Campaniei, datele cu caracter personal ale participanților vor fi prelucrate de către: MICHELIN ROMANIA SA cu sediul în Șos. București Nord, Nr. 10, Global City Business Park, Clădirea O1, etajul 3 și etajul 2 și Clădirea O1, corp O1.3, etaj 4, camera 1, Voluntari, Ilfov, România, înregistrată la Registrul Comerțului sub nr. J23/2379/2013, având Codul Unic de înregistrare RO13663684, în calitate de operator (denumită în continuare "Operatorul"), 
prin intermediul OneTouch Interactive S.R.L., cu sediul în Buzău, Str. ZAMBILELOR nr. 17, înregistrată la Registrul Comertțlui cu nr. J10/662/20.07.2011, Cod Fiscal RO28898042 în calitate de împuternicit al Operatorului (denumită în cele ce urmează “Împuternicit”). 
 
1. Categorii de date cu caracter personal procesate în cadrul Campaniei, Operatorul va colecta de la Participanți următoarele categorii de date cu caracter personal: 
(i) Nume și prenume; (ii) Email; (iii) Număr de telefon. 
Datele din actul de identitate (mai puțin codul numeric personal, seria și numărul) vor fi colectate doar pentru a putea verifica dacă vârsta Participanților este conform Regulamentului, adică 18 ani împliniți la momentul înscrierii în Campanie sau pentru a valida identitiatea câștigătorului. în cazurile și scopurile impuse de legislația fiscală, Operatorul va putea prelucra codul numeric personal.   


2. Scopul procesării Datelor cu caracter personal

Datelor cu caracter personal ale participanților la Campanie vor fi prelucrate de către Operator prin intermediul Împuternicitului pentru: 
i) Organizarea și desfășurarea campaniei; ii) Desemnarea și validarea câștigătorilor; iii) Atribuirea premiilor și îndeplinirea obligațiilor financiar-contabile ale Operatorului; iv) Activități de promovare a Operatorului (marketing) .
 
3. Temeiul juridic

Prelucrearea datelor în scopurile de la art. 3 paragraf i)-iii) este necesară pentru executarea unui contract (prezentul Regulament) la care participanții la Campanie sunt parte. În ceea ce privește prelucrarea datelor în scop de marketing, temeiul prelucrării este consimțământul participantului. 
 
 
 
4. Transferul datelor cu caracter personal

Operatorul va păstra datele cu caracter personal în cadrul Spațiului Economic European (SEE). Operatorul va putea transfera datele cu caracter personal în cadrul Grupului Michelin precum și partenerilor contractuali care sunt implicați în derularea Campaniei. 
 
Datele cu caracter personal transmise prin intermediul Facebook Messenger vor fi accesibile Facebook conform termenilor și condițiilor Facebook aplicabile în relația dintre Participant și Facebook și fără implicarea Operatorului. Operatorul nu are nicio răspundere pentru prelucrările de date realizate de Facebook în cadrul operațiunilor platformei Facebook sau Facebook Messenger. 
 
În cazul în care Operatorul va transmite datele cu caracter personal în afara SEE, transferul se va întemeia pe Regulile Corporatiste Obligatorii ale Grupului Michelin sau, în cazul unui transfer în afara Grupului Michelin, pe încheierea unor contracte cu împuterniciții conținând clauze standard la nivel european. 
 
5. Perioada de stocare a datelor cu caracter personal

Datele cu caracter personal ale Participanților declarați necâștigători vor fi stocate timp de 90 de zile de la încheierea Campaniei. 
În cazul operațiunilor de marketing, datele cu caracter personal ale Participanților vor fi stocate până la retragerea consimțământului sau 3 (trei) ani de la data ultimului contact. 
Datele cu caracter personal ale câștigătorilor vor fi stocate conform prevederilor legale aplicabile în materie financiar-contabilă, respectiv 10 (zece) ani de la data încheierii exercițiului financiar în care a avut loc plata impozitului din premii.  
La expirarea perioadei de stocare a datelor cu caracter personal, Operatorul va șterge/distruge aceste date de pe mijloacele de prelucrare și stocare, impunând Împuternicitului/ Împuterniciților obligații similare. 


6. Drepturile persoanelor vizate

În vederea asigurării unei prelucrări echitabile și transparente, Operatorul asigură participanților, pe durata Campaniei, următoarele drepturi:

(i) dreptul de retragere a consimțământului cu privire la prelucrare, în orice moment, fără ca aceasta să afecteze legalitatea prelucrării efectuate pe baza consimțământului înainte de retragerea acestuia; (ii) dreptul de a solicita accesul la datele cu caracter personal; (iii) dreptul de a solicita rectificarea datelor cu caracter personal; (iv) dreptul de a solicita ștergerea datelor cu caracter personal; (v) dreptul la restricționarea prelucrării; (vi) dreptul de a se opune prelucrării, exceptând cazul în care dispoziții legale prevăd contrariul; (vii) dreptul la portabilitate a datelor; (viii) dreptul de a depune o plângere în fața Autorității Naționale de Supraveghere a Prelucrării Datelor cu Caracter Personal. 
Participantii își pot exercita drepturile menționale anterior printr-o cerere scrisă, datată, semnată și adresată Operatorului, la adresa Șoseaua București Nord Nr. 10, Parcul Global City Business, Clădirea O1, etajul 3, Voluntari, județul Ilfov, România sau prin transmiterea acesteia la adresa de email: dataprivacy_EUC@michelin.com. 
Dacă Participanții consideră că drepturile privind protecția datelor cu caracter personal sunt încălcate în vreun fel, aceștia au dreptul de a solicita remedierea de la MICHELIN sau să contacteze Autoritatea Națională pentru Supravegherea și Protecția Datelor cu Caracter Personal. 
 
7. Protecția datelor cu caracter personal aparținând copiilor

Întrucât la Campanie pot participa exclusiv persoanele fizice cu vârsta de minim 18 ani la data începerii Campaniei, nu vor fi prelucrate și stocate date apaținând persoanelor cu vârsta mai mică de 18 ani. În situația în care Operatorul/ un Împuternicit primește date cu caracter personal aparținând persoanelor cu vârsta mai mică de 18 ani, aceste date vor fi imediat șterse/ distruse de pe mijlocele de prelucrare și stocare ale Operatorului/ Împuternicitului. În cazul în care un părinte sau un titular al autorității părintești notificș prelucrarea unor date cu caracter personal aparținând unor persoane cu vârsta mai mică de 18 ani, Operatorul va șterge/ distruge imediat aceste date de pe mijlocele de prelucrare și stocare.  
 
8. Securitatea datelor cu caracter personal Operatorul se obligă să implementeze măsuri tehnice și organizatorice adecvate în vederea asigurării unui nivel de securitate corespunzător datelor cu caracter personal aparținând participanților la Campanie. Operatorul se obligă să impună Împuternicitului obligații similare. La evaluarea nivelului adecvat de securitate se va ține seama în special de riscurile prezentate de prelucrarea datelor cu caracter personal, generate în special, în mod accidental sau ilegal, de distrugerea, pierderea, modificarea, divulgarea neautorizată sau accesul neautorizat la datele cu caracter personal transmise, stocate sau prelucrate. 
Prin participarea la Campanie, participanții își exprimă acordul cu privire la furnizarea datelor cu caracter personal către Operator și/ sau societățile comerciale implicate în organizarea prezentei Campanii, în scopul includerii acestor date cu caracter personal în baza de date a Operatorului operată de către Imputernicit, în scopul participării la Campanie, identificării și validării ca și câștigător, înmânării și primirii premiului. 
 
9. Modificarea politicii de prelucrare a datelor cu caracter personale

Operatorul are dreptul de a modifica prezenta Anexă la Regulament oricând pe durata desfășurării Campaniei, numai în cazul în care se descoperă măsuri mai eficiente pentru protejarea și securizarea datelor cu caracter personal ale persoanelor vizate și fără a afecta drepturile și libertățile acestora. Orice astfel de modificare va fi publicată pe site-ul Operatorului si/ sau al Campaniei, respectiv va fi adusă la cunoștință Participanților prin aceleași mijloace prin care au fost înstiințate cu privire la Regulament.  
 

Noile anvelope de iarnă fabricate de Michelin, pentru vehicule, autoutilitare și 4X4 - gama MICHELIN ALPIN 6, ALPIN 5, ALPIN 4, ALPIN A3, PILOT ALPIN 5, PILOT ALPIN 5 SUV, ALPIN A4, PILOT ALPIN PA4, LATITUDE ALPIN, LATITUDE ALPIN LA2, PILOT SPORT A / S PLUS, PREMIER LTX, PRIMACY MXM4, AGILIS ALPIN, AGILIS 51 SNOW-ICE, AGILIS CROSSCLIMATE, CROSSCLIMATE, CROSSCLIMATE + și CROSSCLIMATE SUV .

 

Anexa 2 la Regulamentul Campaniei 

“FRÂNEZI LA TIMP, CÂȘTIGI INSTANT”

organizat de MICHELIN ROMANIA S.A. 

 

Lista dealerilor participanți

Nr. Nume Client Oras Adresa
1 Euromaster B1 - Militari București Bvd. Iuliu Maniu Nr. 630 A
2 Euromaster B2 - Șos. Odăi București Șos. Odăi Nr. 173A
3 Euromaster B4 - Pipera Voluntari Bvd. Pipera Nr. 1E
4 Euromaster Bacău Bacău Str. Izvoare Nr. 52
5 Euromaster Brașov Brașov Calea Feldioarei Nr. 75C
6 Euromaster Buzău Buzău Soseaua Spatarului Nr. 15
7 Euromaster Cluj Florești Str.Avram Iancu Nr. 486 C, Loc. Floresti
8 Euromaster Constanța Constanța Str. Alba Iulia inters. cu Bvd. Aurel Vlaicu
9 Euromaster Craiova Craiova Str. Răului Nr. 399
10 Euromaster Galați Galați DN 2B (E87) km 128+476 dreapta, directia Tecuci-Galati
11 Euromaster Iași Iași Str. Basarabia Nr. 12, Sat Bratuleni, Com. Miroslava
12 Euromaster Oradea Oradea Calea Borsului Nr.31
13 Euromaster Pitești Pitești Autostrada Bucuresti-Pitesti, DN 65 B, Km 105
14 Euromaster Slobozia Slobozia Str. Garii Noi Nr. 5
15  Adetrans Sighetul Marmației Bvd. Dragoș Vodă Nr. 176
16  Ascet Craiova 1 Craiova Str. Calea București Nr. 127, DE574, Km 8.7
17  Ascet Tg Jiu  Târgu Jiu Str. Termocentralei Nr. 20
18  Auto GNS Focșani Str. Verde (fosta Calea Moldovei –T56, P235)
19  Autogab Slatina  Str. DN65, Com. Slătioara
20  AutoLenied Traian Câmpulung Str. Traian Nr. 100A
21  AutoLenied Voinești Câmpulung Sat Voinești, Com. Lerești Nr. 8A
22  Autoserv Lujerului București Str. Lujerului Nr. 32-34
23  B&T Demetriade Timișoara Str. Demetriade Nr. 1-3
24  B&T Chimiștilor Timișoara Str. Chimiștilor Nr.2
25  B&T Arad Arad Str. Voinicilor FN, Zona Industrială Micalaca Est
26  B&T Dumbrăvița Timișoara DJ 691, Km 5, CF 408664, Com. Dumbrăvița
27  DDB Berceni București Intrarea Ciurului Nr. 1 
28  DDB Chitila București Șos. Chitilei Nr. 145-147
29  DDB Ferentari București Str. Prelungirea Ferentari Nr. 23, Sector 5
30  Eleko Cebco Serv Târgoviște Str. Cărămidari Nr.1 , Sat Valea Voievozilor, Com. Răzvad
31  Express Service 1 Jilava Șos. Giurgiului Nr. 228 
32  Favimar  Golești Șos. Națională E85 Nr. 105
33  Ianex Brăila Str. Mircea Mălăeru Nr. 29A
34  Ionol Trans Bistrița Bvd. George Enescu Nr. 2A
35  Siebenburgische Nugat Copșa Mică Șos. Sibiu Nr. 28A
36  Pneu Elit 1 Sibiu Str. DN 1Km. 316+0,92, Sat Cristian
37  Pneu Elit 2 Sebeș Str. Mihail Kogălniceanu Nr. 48
38  Tenet Independenței Baia Mare Str. Independenței Nr. 30B
39  Tenet 2 Baia Mare Bvd. București Nr. 44
40  VladAdel Pavel Chinezu Târgu Mureș Str. Pavel Chinezu Nr. 10 
41  Vladadel Tisei 25 Târgu Mureș Str. Tisei Nr. 25
42  VladAdel Tisei 21 Târgu Mureș Str. Tisei Nr. 21
43  Autoroți Expert Ploiești Str. Talea Nr. 68, Loc. Bucov
44  Fanex Prest Sighișoara Str. Morii Nr. 23
45  Scorpion 2 Bacău Calea Bârladului Nr. 1A
46  WashExpert 2 Trestiana Șoseaua Tecuciului Nr. 569, E581