Franciza Euromaster

Despre francizele Euromaster

Din 2012, reţeaua Euromaster din România se extinde şi în sistem de franciză. Franciza Euromaster este singura franciză din domeniul anvelopelor din România care este membră a Asociaţiei Române de Franciză. Obiectivul nostru este ca un număr cât mai mare de potenţiali clienţi să beneficieze de know-how-ul nostru incontestabil.

Dezvoltarea reţelei noastre în sistem de franciză este o ocazie de a face un schimb de experienţă, pentru a progresa împreună cu partenerii noştri într-un ritm mai alert şi pentru a asigura o calitate optimă a serviciilor. Adresându-se centrelor noastre francizate, clienţii noştri vor regăsi toate produsele noastre şi expertiza tehnică Euromaster.

 

Ce este franciza?

  • Franciza este un sistem standardizat de vânzare şi promovare a bunurilor, serviciilor şi/sau tehnologiilor care se bazează pe o strânsă şi continuă colaborare între companii independente din punct de vedere legal şi financiar: Francizorul şi Francizatul.
  • În acest context, Francizorul acordă dreptul şi impune obligația Francizatului de a-şi desfaşura afacerile conform conceptului Francizorului.
  • Francizorul are obligaţia de a susţine neîntrerupt Francizatul oferind asistenţă tehnică şi comercială, în cadrul contractului de franciză semnat între părti.

 

 

Cui se adresează franciza Euromaster?

Franciza Euromaster se adresează service-urilor care activează deja în domeniul anvelopelor şi care doresc sa devină specialişti în anvelope şi întreţinere rapidă şi doresc să se integreze într-o reţea puternică şi dinamică, care să le permită dezvoltarea afacerii.

 

Reţeaua Euromaster - câteva cifre

  • Reţeaua Euromaster a fost înfiinţată în 1992 şi este parte a Grupului MICHELIN®.
  • Euromaster este prezent în 17 ţări din Europa.
  • Peste 2300 de puncte de lucru dintre care peste 800 francizate la sfârşitul anului 2019.
  • Peste 10.500 de angajați Euromaster 
  • 11.500.000 de anvelope vândute.
  • Peste 500.000 vehicule clienţi flotă au beneficiat de serviciile noastre.
  • 4% cotă de piaţă autoturisme (în ţările în care activează)
  • 15% cotă de piaţă camioane (în tările în care activeaza)
  • 1859 de service mobil pentru intervenţie în trafic