Atenţia pe care fiecare dintre noi o acordăm nevoilor şi aşteptărilor clienţilor este fundamentală pentru dezvoltarea şi păstrarea satisfacției şi încrederii acestora.
Din acest motiv, Euromaster implementează în fiecare ţară în care activează o politică privind calitatea care vizează următoarele:
- Siguranţa şi mobilitatea clienţilor noştri.
- Durabilitatea şi progresul societății noastre.
Această politică se bazează pe cele 3 valori ale Euromaster:
Expertiză:
- Diagnosticarea vehiculului.
- Acordarea de sfaturi personalizate clienţilor.
- Executarea lucrărilor: „bine de la prima încercare”.
Corectitudine:
- Recomandarea lucrărilor pe baza unei diagnosticări cinstite şi argumentate.
- Transparenţa în ceea ce priveşte lucrările realizate şi tarifarea acestora.
Atenţia acordată clienţilor:
- Mediu curat, sigur şi confortabil.
- Angajament şi personalizare.
Euromaster a fost creat prin achiziția progresivă de către Michelin a diferite rețele de dealeri.